Softwel mocht na het communicatietraject bij einde ondersteuning van het pakket New Gisa 8 nieuwe leden verwelkomen. 

Deze nieuwe leden worden een kwalitatief inlooptraject aangeboden dat de gebruikers ondersteunt bij de opstart van een voor hun onbekende module.
De eerste reacties zijn alvast positief. 

Daarnaast blijft Softwel inzetten op een overgangstraject voor de bestaande leden die nog geen conversie uitvoerden vanuit Orbis Bewoners naar MijnOrbis Cliënten. 
Naast de 3 opleidingsmomenten die specifiek werden opgericht voor voorzieningen die werken met Orbis Bewoners, bood Softwel ook consulten aan gespreid over 14 beschikbare weken. 
Er blijven uiteraard werkpunten binnen de nieuwe module MijnOrbis Cliënten. Van deze werkpunten nemen we er telkens een aantal mee in onze ontwikkelronde, naast de verplichte opvolging van de wettelijke wijzigingen in het landschap.

Er lopen momenteel ook een aantal analysegroepen die 2 doelstellingen hebben: De opvolging van het IDO vormgeven én de ontwikkeling van het nieuwe personeelsadministratief pakket analyseren. Het resultaat van deze besprekingen kan u steeds terugvinden onder "verslagen" na inloggen op het klantenportaal. 

Interesse om te weten welke punten momenteel worden opgenomen?
Log dan in via ons klantenportaal, klik onderaan de homepage op "waar zijn we mee bezig" en je krijgt een overzicht van de huidige ontwikkelingen én de ontwikkelingen die we in een volgende sprint meenemen.