MijnOrbis Cliënten
Uw cliënten, ons beheer
MijnOrbis Cliënten is software voor het beheren van cliëntgegevens, facturatie, registraties, begeleidingsplanning en rapportage.

MijnOrbis Cliënten staat in voor het opvolgen van de cliëntgegevens waaronder de contactgegevens en relaties van de cliënt alsook de financieel-juridische gegevens. Binnen het IDO volgt u de ondersteuningsfuncties op alsook de woon- en leefkosten. Dit alles wordt weergegeven in een overzichtelijk factuur.
Ontwerp uw eigen registratieroosters. Koppel de financiële gegevens aan uw registraties om te factureren op basis van de aanwezigheden van de cliënt. De begeleidingen worden gepland, geregistreerd en geëxporteerd naar het VAPH. U kiest zelf welke zaken u extra wenst te registreren.
Begeleidingen worden gepland in de agenda van de cliënt en medewerker. Met het uitgebreid adressensysteem wordt er een netwerk uitgebouwd van de cliënt. Hieraan koppelt u de gewenste contactgegevens om deze voor verschillende doeleinden te beheren.
Tot slot zijn er heel wat rapporten voorzien voor de dagelijkse opvolging en beleidsinformatie.